کد خبر: ۸۸۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
تعداد بازدید: ۳۲۷
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اتصال سامانه ثبت مالکیت معنوی این سازمان به سامانه سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی خبر داد.

اتصال سامانه ثبت مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد به سامانه سازمان جهانی ثبت مالکیت معنویبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ذبیح الله خداییان، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آخرین جلسه شورای عالی قوه قضاییه در سال ۹۹ از اتصال سامانه ثبت مالکیت معنوی این سازمان به سامانه سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی خبر داد و گفت: با پیگیری‌های فشرده صورت گرفته از این پس ثبت جهانی اسناد مالکیت معنوی از طریق سامانه سازمان ثبت مالکیت معنوی ایران امکان‌پذیر است.

وی افزود: برای اولین بار در سایت سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی، زبان فارسی نیز به زبان‌های آن افزوده شده است. پیش از این برای ثبت جهانی مالکیت علامت ها، نیاز به طی مراحل دشوار و مکاتبات متعدد بود که با این اتفاق این روند بسیار آسان شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین با اشاره به ثبت مالکیت معنوی ۴۰۰ هزار علامت در این سازمان از راه اندازی سرویس هوشمند شناسایی علامت‌ها با استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از ثبت علامت‌های مشابه خبر داد.

«راه اندازی سرویس استعلام الکترونیک بین دفاتر ثبت و سازمان جنگل ها» از دیگر اقدامات سازمان ثبت برای حرکت به سوی هوشمندسازی و کاهش مکاتبات زمان‌بر اداری در این مجموعه بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: