کد خبر: ۸۸۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۱۹۴
رئیس جمهور با اشاره به اقدام‌هایی که در زمینه تهیه و تامین واکسن خارجی کرونا از سوی وزارت بهداشت و همه دستگاه‌های همکار انجام شده تاکید کرد: اینکه توانسته‌ایم در شرایط سخت و نفسگیر جنگ اقتصادی دشمن، هم در زمینه تحقیق و تولید واکسن داخلی هم تهیه و تامین واکسن خارجی عملکرد موفق داشته باشیم، از افتخارهای ملت ایران است.

دستور جدید روحانی به وزارت بهداشت درباره روند واکسیناسیون کرونا: مردم در جریان جزئیات این اقدام قرار گیرند / از بروز هرگونه تردید و ابهامی جلوگیری شودرئیس جمهور با اشاره به اقدام‌هایی که در زمینه تهیه و تامین واکسن خارجی کرونا از سوی وزارت بهداشت و همه دستگاه‌های همکار انجام شده تاکید کرد: اینکه توانسته‌ایم در شرایط سخت و نفسگیر جنگ اقتصادی دشمن، هم در زمینه تحقیق و تولید واکسن داخلی هم تهیه و تامین واکسن خارجی عملکرد موفق داشته باشیم، از افتخارهای ملت ایران است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، حسن روحانی پس از دریافت گزارش دستگاه‌ها درباره اقدام‌های انجام‌شده در مسیر تهیه و تامین واکسن مطمئن از کشورهای روسیه، چین و هند در پی‌نوشت این گزارش با قدردانی از تلاش‌های انجام شده و همچنین تاکید بر تداوم پیگیری‌ها از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور خارجه به ویژه سفیران ایران در این کشورها و همچنین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه برای تامین منابع ارزی مورد نیاز برای تهیه واکسن مطمئن خارجی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: 

آیا افزایش حقوق ۳۹ درصدی تورم ایجاد می‌کند؟ / لیلاز: اقدام روحانی و شریعتمداری هوشمندانه و قابل تقدیر است

روحانی همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد همانطور که در یک سال گذشته تلاش شده با ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی و ارائه آمار دقیق از میزان شیوع و نحوه مقابله با این بیماری به عنوان یکی از اصول و استانداردهای پذیرفته شده جهانی در فرایند مقابله با پاندمی کووید۱۹ به عنوان یک اقدام اطمینان بخش عمل شود، درباره واکسیناسون نیز به همین شیوه اقدام گردد.

رئیس جمهوری تاکید کرد: ضروری است ملت شریف طبق سند ملی تصویب‌شده درباره عملیات واکسیناسیون، در جریان جزئیات این اقدام بزرگ نیز قرار گیرند و با ایجاد شفافیت گامی دیگر در راستای اهتمام به دسترسی آزاد به جریان اطلاعات در دولت تدبیر و امید برداشته و از بروز هرگونه تردید و ابهامی در این زمینه جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: