کد خبر: ۸۸۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۹۷
در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس موفق شد با نتیجه سه بر یک کالیاری را در خارج از خانه شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد تا برای ادامه‌ی مسیر، همچنان امیدوار باقی بماند تا بلکه اینتر امتیاز از دست بدهد و یووه بتواند این تیم را گرفته و به مقام قهرمانی برسد.

رونالدو با «هت‌تریک» پاسخ منتقدانش را دادبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس موفق شد با نتیجه سه بر یک کالیاری را در خارج از خانه شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد تا برای ادامه‌ی مسیر، همچنان امیدوار باقی بماند تا بلکه اینتر امتیاز از دست بدهد و یووه بتواند این تیم را گرفته و به مقام قهرمانی برسد.

یوونتوس پس از اینکه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو حذف شده بود، انتقادات زیادی از کریستیانو رونالدو به خاطر عملکردی که در دو بازی رفت و برگشت مقابل پورتو داشت، بالا گرفته بود. اما اکنون کریستیانو رونالدو مقابل کالیاری در 32 دقیقه هتریک کرد تا نشان دهد که همچنان روی فرم است و می‌توان روی او حساب باز کرد.

تک گل کالیاری را هم پسر دیگو سیمئونه یعنی جیووانی سیمئونه به ثمر رساند تا او هم مقابل یوونتوس خودی نشان داده باشد، هر چند که گلش کاملا بی اثر بود و در نهایت یوونتوس با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید و سه امتیاز بازی را به دست آورد.

رونالدو گل های خود را با ضربه سر، پای راست و پای چپ به ثمر رساند تا بدین ترتیب یک هتریک کامل را ثبت کرده باشد و عملکرد درخشانی در این هفته از رقابت های لیگ ایتالیا داشته باشد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: