کد خبر: ۸۸۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۵۲۴
ستاره پدیده و گزینه نقل و انتقالاتی استقلال منتظر مراحل پایانی حضورش در جمع آبی‌پوشان است.

قاسمی‌نژاد: فقط به استقلال فکر می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: ستاره پدیده و گزینه نقل و انتقالاتی استقلال منتظر مراحل پایانی حضورش در جمع آبی‌پوشان است.

فرهاد مجیدی در نخستین کنفرانس خبری پس از حضور در استقلال که در پایان دیدار با فولاد خوزستان برگزار شد، رسما اعلام کرد علاقه جدی به جذب امین قاسمی‌نژاد از پدیده دارد و از باشگاه درخواست حضور این بازیکن در جمع آبی‌ها را داشته است.

قاسمی‌نژاد طی دو سال و نیم اخیر ستاره پدیده بوده که با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد مبنی بر جدایی‌اش، همچنان در تیم مشهدی ماند ولی در نهایت اکنون تصمیم به پایان حضورش در این باشگاه گرفته تا شرایط جدیدی را در یک تیم بزرگتر تجربه کند.

 

ستاره پدیده مشهد یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی به حساب می‌آید که هنوز تیم آینده خود را مشخص نکرده ولی به نظر می‌رسد با توجه به تمایل باشگاه استقلال و این بازیکن برای انجام این انتقال، به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شود؛ هرچند او منتظر است تا باشگاه استقلال روند نهایی قراردادش را از پدیده پیگیر شود تا این جابجایی صورت بگیرد.

امین قاسمی‌نژاد درباره دوران حضور در پدیده، جدایی از این تیم، پیشنهاداتی که دارد، مذاکره با استقلال و علاقه‌اش با این تیم صحبت کرده که مشروح حرف‌های او را می‌توانید در زیر بخوانید:

پدیده خدانگهدار!

جدایی‌ام از باشگاه پدیده قطعی است و قطعا فوتبالم را در تیم دیگری جز پدیده دنبال می‌کنم. برای پدیده آرزوی موفقیت دارم و مطمئنم با حضور آقای رحمتی و اتفاقات جدید در پدیده در مسیر موفقیت گام بردارد و موجب خوشحالی مردم خوب مشهد شود.

باید یک تصمیم مهم بگیرم

از مسؤولان باشگاه پدیده و سرمربی آقای رحمتی تشکر می‌کنم؛ در مدت زمانی که در پدیده حضور داشتم، روزهای متفاوتی را کنار هم گذراندیم که تمام آنها و اتفاقاتی که در پدیده افتاد، برای من خاطره و تجربه شد و خوشحال هستم در این سه فصل توانستم برای تیم پدیده و مردم شهر مشهد مفید باشم و آنها را خوشحال کنم. هر فوتبالیستی در مقاطع مختلف باید تصمیمات مهمی بگیرد و امروز در مقطعی از زندگی فوتبالی هستم که باید تصمیم مهمی بگیرم.

پیشنهادات زیادی دارم

از چند تیم خیلی خوب در لیگ برتر پیشنهاد دارم و از تمام این تیم‌ها بخاطر پیشنهادات خوب و تماس‌های آنها تشکر می‌کنم ولی همانطور که گفتم، تصمیمات مهم جزئی از تصمیمات کلیدی در فوتبالیست‌هاست؛ تصمیمی که در ادامه فوتبال من می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

قاسمی‌نژاد: فقط به استقلال فکر می‌کنم

اولویتم استقلال است

شاید از نظر مالی پیشنهادات خیلی خوبی به من رسیده باشد ولی تصمیمی که گرفتم، پوشیدن پیراهن استقلال است و روی آن مصمم هستم؛ امیدوار هستم در این مسیر اتفاق خاصی نیفتد و با تلاش و پیگیری‌های دوستان خوبم در استقلال و آقای عبدیان این انتقال هرچه زودتر نهایی شود.

منتظرم هرچه زودتر قراردادم رسمی شود

هر کاری لازم بود برای پوشیدن پیراهن استقلال انجام دادم و در این مدت انرژی خیلی خوبی از تماشاگران خوب این باشگاه گرفتم که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که هرچه زودتر افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را داشته باشم و برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

استقلال می‌تواند اتفاقات بزرگی رقم بزند

استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی جذب کرده و فکر می‌کنم با حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی و مربی با تجربه‌ای مثل آقای کمالوند، استقلال می‌تواند اتفاقات خیلی بزرگی در فصل پیش رو رقم بزند. می‌دانم که آقای مجیدی همیشه برای موفقیت و قهرمانی تلاش می‌کند و من هم در این چند سال یاد گرفتم همیشه برای بهترین بودن بجنگم و تمام تلاشم را انجام دهم.

به تیمی جز استقلال فکر نمی‌کنم

خدا را شکر در دو، سه فصل اخیر توانستم جزو بهترین‌های لیگ باشم و امیدوارم در استقلال این روند را ادامه دهم تا بتوانم خوشحالی هواداران استقلال و رضایت آنها را ببینم. به غیر از پوشیدن پیراهن استقلال، به تیم دیگری فکر نمی‌کنم و با آرزوی موفقیت برای دیگر باشگاه‌ها، منتظر هستم به زودی روند انتقالم به باشگاه استقلال نهایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: