کد خبر: ۸۸۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
اوراسیا ریویو:
اوراسیا ریویو در تحلیلی به سیاست خارجی دولت جدید ایالات متحده پرداخت.

«بایدن» سیاست خارجی مشابه با «ترامپ» اتخاذ کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، به نظر می‌رسد جو بایدن در زمینه ونزوئلا، ایران، عراق، سوریه و فلسطین تغییر چشم‌گیری در سیاست خارجی آمریکا نسبت به ترامپ ایجاد نکرده است.

جو بایدن مدت کمی است که رئیس جمهور است اما مسیر سیاست خارجی او همین حالا هم مشخص است؛ در مورد توافق با ایران نیز بایدن رویه مشترکی در پیش گرفته است.

 به نقل از اوراسیا ریویو، ترامپ آمریکا را از توافق هسته‌ای خارج کرد. بایدن و تیم او حالا درخواست‌های تازه‌ای از ایران دارند، کشوری که وقتی ترامپ از برجام خارج شد، مورد تحریم هم قرار گرفت. آن‌ها می‌خواهند ایران که می‌توانست با خروج آمریکا از برجام به گونه ای دیگر رفتار کند اما به توافق پایبند ماند، غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند. بایدن همچنین می خواهد بحث موشکی و قدرت نظامی ایران را هم در مذاکرات مطرح کند که بخشی از توافق اول نبوده است و بایدن اکنون در حال تلاش برای رسیدن به توافق جدیدی با ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: