کد خبر: ۸۸۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۴
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۲۰۶ نفر بر اثر حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه سوری دچار مصدومیت شده اند.

اورژانس: از ابتدای اسفند ۲۰۶ نفر بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری مصدوم شده اندبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۲۰۶ نفر بر اثر حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه سوری دچار مصدومیت شده اند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعداد مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری، اظهار کرد: از ابتدای ماه جاری تا کنون تعداد ۲۰۶ نفر بر اثر حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه سوری دچار مصدومیت شده اند که تعداد ۵۳ نفر از آن‌ها در مراکز درمانی بستری هستند.

خالدی ادامه داد: دو نفر از مصدومان این حوادث در محل درمان شده و ۱۵۱ نفر بعد از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

او گفت: از ابتدای اسفند سال جاری ۱۴ درصد از مصدومان مرتبط با چهارشنبه سوری دچار قطع عضو (۲۸ نفر)، ۳۴ درصد دچار سوختگی (۷۱ نفر)، ۲۷ درصد دچار آسیب چشمی (۵۵ نفر)و ۲۵ درصد دچار مشکلات و آسیب‌های دیگری شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: