کد خبر: ۸۸۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۲۰۳
منابع بیمارستانی در اردن از مرگ دستکم ۸ نفر از بیماران کرونایی در یکی از بیمارستان های این کشور به دلیل قطع اکسیژن خبر دادند.

قطع اکسیژن موجب مرگ ۸ نفر از بیماران کرونایی در اردن شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: منابع بیمارستانی در اردن از مرگ دستکم ۸ نفر از بیماران کرونایی در یکی از بیمارستان های این کشور به دلیل قطع اکسیژن خبر دادند.

یک منبع بیمارستانی روز شنبه به شبکه المملکه اردن گفت که به علت کمبود اکسیژن در بیمارستان «السط الجدید» در پایتخت این کشور، تعدادی از بیماران کرونایی جان خود را از دست دادند.

«صخر دودین» وزیر مشاور در امور رسانه‌ها و سخنگوی دولت اردن نیز با تایید این خبر به این شبکه تلویزیونی گفت که وزیر بهداشت برای بررسی این موضوع به بیمارستان یاد شده اعزام شده است.

مقامات رسمی تاکنون آمار رسمی از تعداد فوت شدگان بر اثر این حادثه اعلان نکرده‌اند اما شبکه تلویزیونی الجزیره از مرگ دستکم ۸ نفر خبر داد.

پیش از این، «عبدالرزاق الخشمان» مدیر بیمارستان دولتی السلط الجدید گفته بود که ۱۵۰ تخت برای بیماران با حالات متوسط ​و ۵۰ تخت برای مراقبت‌های ویژه به ظرفیت این بیمارستان افزوده شده است.

به گفته وی این بیمارستان پیشرفته می‌تواند بیش از ۵۰۰ یا ۶۰۰ تخت را در خود جای دهد اما اکنون ۴۲۰ تخت دارد.

آمار مبتلایان به کرونا در هفته‌های اخیر در اردن به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است و دولت با وضع قانون منع رفت و آمد گسترده در روزهای جمعه هر هفته که در تمام مناطق این کشور اجرا می‌شود، اقدامات کنترلی و محدودیت‌ها را تشدید کرده است و تا پایان ماه جاری میلادی برگزاری نماز جمعه در مساجد و آیین‌های مذهبی که روزهای یکشنبه در کلیساها برگزار می‌شود را به حالت تعلیق در آورده است.

همچنین فعالیت‌های آموزشی در مدارس و دانشگاههای این کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

پیشتر در دی امسال نیز در حادثه مشابهی در یکی از بیمارستان های مصر تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: