کد خبر: ۸۸۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۳۱۹
تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای سال 1400 برای اولین بار در تاریخ خود به هند سفر می‌کند.

اولین سفر پرسپولیس به هند در ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: با اعلام رسانه های عربی، تیم فوتبال گوای هند میزبانی مرحله گروهی که پرسپولیس در آن حضور دارد را برعهده گرفته است و سرخپوشان پایتخت باید در آخرین روزهای فروردین سال جدید به کشور هند سفر کنند تا علاوه بر دیدار با نماینده این کشور، مقابل الریان و برنده پلی آف بازی کنند و چالش جدید خود برای صعود به مرحله حذفی را استارت بزنند.

از اولین سفر خارجی قرمزها 52 سال می‌گذرد. آن ها در دی ماه سال 1347 به تایلند رفتند تا در مرحله مقدماتی جام باشگاه های آسیا شرکت کنند. در این رقابت ها، پرسپولیس به سانفرانس هیروشیما باخت تا پیروزی مقابل موتور کلن و پراک و تساوی برابر مکابی تل آویو نیز برای صعود بی اثر شود.

پس از آن سرخپوشان در کشورهای کویت، قطر، بحرین، عربستان، لبنان، عراق، بنگلادش، پاکستان، امارات، ژاپن، ترکمنستان، قزاقستان، مالزی، هنگ کنگ، ازبکستان و اتریش سفر کردند تا بازی های رسمی و دوستانه را برگزار کنند. در این بین امارات و قطر بیشترین تعداد میزبانی را از پرسپولیس داشتند.

نکته جالب این که پرسپولیس در این سال ها هیچگاه با تیم های کشور هند دیداری نداشت و حالا در اولین سفر باید به مصاف قهرمان لیگ این کشور برود. بازی پرسپولیس در هفته سوم و چهارم برابر گوا برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: