کد خبر: ۸۸۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۴
رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی گفت: میلاد حاتمی از مسیر سایتهای قمار عملاًَ به کلاهبرداری و جرائم سازمان‌یافته می‌پرداخت همچنین وی نوجوانان در رنج سنی ۱۵ تا ۱۷ سال را به بهانه‌های مختلف مانند مدلینگ جذب کرده و از آنها سوءاستفاده می‌کرد.

میلاد حاتمی از نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ ساله سوءاستفاده می‌کردبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی گفت: میلاد حاتمی از مسیر سایتهای قمار عملاًَ به کلاهبرداری و جرائم سازمان‌یافته می‌پرداخت همچنین وی نوجوانان در رنج سنی ۱۵ تا ۱۷ سال را به بهانه‌های مختلف مانند مدلینگ جذب کرده و از آنها سوءاستفاده می‌کرد.

 سردار هادی شیرزاد در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره جزئیات استرداد میلاد حاتم‌آبادی به کشور اظهار کرد: این فرد روز گذشته به کشورمان استرداد شد.

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی افزود: این شخص از مسیر سایتهای قمار عملاًَ به کلاهبرداری و جرائم سازمان‌یافته می‌پرداخت همچنین وی نوجوانان در رنج سنی ۱۵ تا ۱۷ سال را به بهانه‌های مختلف مانند مدلینگ و پولدار شدن جذب کرده و از آنها سوءاستفاده و کلاهبرداری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: 

میلاد حاتمی، تحویل پلیس ایران شد

وی تصریح کرد: در نهایت برای این شخص اعلان‌قرمز صادر شد، تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام پس از شناسایی و بازداشت، تحویل دستگاه قضائی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: