کد خبر: ۸۸۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
تعداد بازدید: ۱۶۵
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با هدف تعامل با نمایندگان کنگره در خصوص برجام، روز چهارشنبه به کمیته امور خارجی می‌رود.

بلینکن با هدف تعامل با قانون‌گذاران درباره برجام به کنگره می‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور با هدف تعامل با نمایندگان کنگره در خصوص برجام، روز چهارشنبه به کمیته امور خارجی می‌رود.

وی همچنین با اشاره به نامه ۱۴۰ قاون‌گذار از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات به وزیر خارجه درباره لزوم دستیابی به توافقی «جامع» با ایران گفت که آنچه در این نامه به آن اشاره شده است، با رویکرد ما درباره توافق هسته‌ای ایران تطابق کامل دارد.

پرایس بار دیگر با تاکید بر این‌که رویکرد ما به طور مختصر نخستین اقدام «عمل» در برابر «عمل» است، گفت که اگر ایران به تعهدات برجامی خود پایبند باشد، آمریکا هم در مسیر مشابهی قدم خواهد گذاشت و سپس از آن به عنوان سکویی برای توافقی مستحکم‌تر استفاده خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: