کد خبر: ۸۸۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۲۲۲
سردار رحیمی: به ندرت فروش واکسن کرونا وجود دارد، اما به مردم توصیه می‌کنم که از دارو‌های تقلبی استفاده نکنند.

هشدار پلیس به شهروندان؛ از دارو‌های کرونای تقلبی ناصر خسرو استفاده نکنیدبه گزارش خبرداغ ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در چهل و دومین طرح رعد که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: سرعت عمل پلیس در برابر مقابله با جرائم افزایش یافته است. تهران محل امنی برای سارقان نیست و ٨٧۵ پرونده سرقت را بررسی کردیم.

وی گفت: ٢٩۴ حکم قضایی برای ورود به محل سارقان و مالخران و مواد فروشان صادر شد که موفق به دستگیری شدیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: ۴۶ باند نیز در این مرحله دستگیر شدند و بیش از ٧٣٩ نفر از سارقان و مالخران دستگیر شدند و اموال کشف شده ١٣ و نیم میلیارد ریال ارزش داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: یک باند که اقدام به فروش دارو‌های تاریخ گذشته و تقلبی در فضای مجازی می‌کردند شناسایی شدند و بیش از ٣٠٠ هزار دارو کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ١۴ قبضه سلاح جنگی و ١٣٠ فشنگ و ٢ قبضه نارنجک کشف شد، گفت: در این مرحله بیش از ۶٨ هزار اکلیل و سرنگ کشف شد و به جوانان توصیه می‌کنم از اقدامات خطرناک در چهارشنبه آخر سال پرهیز کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه باندی که ۶٧ کیلو مواد مخدر حمل می‌کردند دستگیر شدند، بیان کرد: در مورد فروش داروی کرونا در ناصر خسرو باید بگویم اشراف و نظارت را بیشتر کردیم، ولی به ندرت فروش واکسن کرونا وجود دارد، اما به مردم توصیه می‌کنم که از دارو‌های تقلبی استفاده نکنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از اواخر بهمن ماه خود را برای چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال که برای زیارت اهل قبور می روند آماده می‌کنیم، اما برای چهارشنبه آخر سال تذکرات پلیس مانند سال‌های قبل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: