کد خبر: ۸۸۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۳۷۰
معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مجموعه شیر پگاه اصفهان تعدادی طرح توسعه ای این شرکت را افتتاح کرد و کلنگ ساخت مجموعه ورزشی کارگران این مجموعه را به زمین زد.

با حضور معاون روابط کار؛ کلنگ ساخت مجموعه ورزشی کارگران پگاه به زمین زده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی اصفهان، حاتم شاکرمی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و مجموعه مدیریت شیر پگاه اصفهان در بهره برداری طرح های توسعه این شرکت که به ارتقای تولید و توان صادراتی این شرکت منجر شده است ؛ کسب این موفقیت را تبریک گفت.

وی همچنین اظهارکرد: شرکت پگاه ،یکی از برندهای برتر صنعت لبنیات و مواد غذایی کشور در شرایط اقتصادی فعلی توانسته به بازار اوراسیا راه پیدا کند که نشانگر تحقق شعار جهش تولید توسط این مجموعه است.

شاکرمی افزود: شرکت پگاه اصفهان از نظر کیفیت و میزان عرضه محصولات، رتبه برتر را در بین شرکت‌های پگاه سراسر کشور دارد و این شرکت با دارا بودن شورای اسلامی کار، کمیته انضباطی، کمیته ایمنی و حفاظت فردی و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل نسبت به مسئولیت های اجتماعی و قانونی خود در برابر منابع انسانی توجه ویژه دارد.

شاکرمی با اشاره به بازدیدی که از مجموعه شرکت شیر پگاه اصفهان داشت، اظهار کرد: این مجموعه نیاز به باشگاه ورزشی کارگران دارد که امیدوارم تا سال آینده مجموعه ورزشی این شرکت به بهره‌برداری برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: