کد خبر: ۸۸۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۱۹۲
سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلی روز پنج شنبه و شرایط کرونایی مبادی ورودی به مازندران در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و استان‌های سمنان، گیلان و گلستان بسته هستند.

تمام ورودی های مازندران به روی مسافران بسته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلی روز پنج شنبه و شرایط کرونایی مبادی ورودی به مازندران در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و استان‌های سمنان، گیلان و گلستان بسته هستند.

او با بیان اینکه رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند،افزود:افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند هم اعمال قانون شده و هم به مبدا بازگردانده می‌شوند.

سرهنگ قدمی گفت: جاده‌های ساحلی استان هم اکنون بارانی و لغزنده است و رانندگان وسایل نقلیه در هنگام بارندگی در این جاده‌ها با دنده سنگین حرکت و از ترمز ناگهانی پرهیز کنند.

او افزود: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده کیاسر – سمنان محدوده تلمادره هم اکنون مه گرفته است و رانندگان با کاهش دید در تردد روبرو هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: