کد خبر: ۸۸۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۴۷۲
هم‌اکنون در فضای رسانه‌ای فوتبال ایران جای خالی یک سایت برای پوشش دادن اخبار مربوط به هروویه میلیچ احساس می‌شود. نامبرده که دوسوم دوران حضورش در استقلال به قهر گذشته،

یک بازیکن و این همه خبر، میلیچ نیوز!به گزارش خبرداغ ، آخرین بار بعد از داربی تهران از کشور خارج شده و هنوز برنگشته است. میلیچ البته از همان کرواسی هم ول‌کن ایجاد حاشیه نبود و در دوران سرمربیگری محمود فکری، عکس فرهاد مجیدی را روی اینستاگرامش می‌گذاشت! با این حال نکته جالب مربوط به اخبار پرشمار در مورد بازگشت این بازیکن می‌شود. الان خبر می‌زنند او در راه ایران است، 2ساعت بعد می‌نویسند تا پولش را نگیرد نمی‌آید و 2 ساعت بعد خودش یک پست با قلب آبی مشکوک منتشر می‌کند. لطفا یک سایت به اسم «میلیچ نیوز» بزنید و همه اینها را بریزید همانجا!

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: