کد خبر: ۸۸۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۶
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با هفته منابع طبیعی با حضور در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد نهالی را به یادگار کاشت.وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با هفته منابع طبیعی با حضور در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد نهالی را به یادگار کاشت.

کاشت نهال در سعدآباد توسط دکتر مونسانبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد، طی مراسمی با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دبیر اول سفارت ایتالیا، کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، امروز شنبه ۱۶ اسفندماه ۹۹ تعدادی نهال درخت به محوطه باغ موزه برای کاشت منتقل و یکی از آن‌ها توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشته شد.

دکتر مونسان، با تأکید بر مؤثر بودن درختان در زندگی بشر در خصوص سنت نیکوی درختکاری بیان کرد: «وجود درخت نشانه حیات و نشاط و زندگی است و از خداوند می‌خواهم که این موجود کوچک سبب خیر و برکت برای کشورمان شود. درختکاری امری است خداپسندانه و امیدوارم همانند رشد و بزرگ شدن این درخت شاهد آینده‌ای سر شار از رشد و پیشرفت برای ایران عزیزمان باشیم.»

در ادامه این مراسم که در محوطه گلخانه موزه واقع در مجموعه سعدآباد صورت انجام شد، بیش از صد اصله نهال توسط مدیر مجموعه سعدآباد، کارکنان و بازدیدکنندگان علاقه‌مند کاشته شد.

واحد پشتیبانی فضای سبز مجموعه به‌منظور جوان‌سازی باغ موزه سعدآباد با وسعت بیش از ۸۰ هکتار و پوشش گیاهی متنوع و منحصربه‌فرد، همه ساله در روز درختکاری نسبت به کاشت چندصد نهال در نقاط مختلف محوطه باغ موزه، با حضور علاقه‌مندان اقدام می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: