کد خبر: ۸۸۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۲۴۸۹
رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری گفت: 448 هزار و 605 نفرساعت دوره آموزشی از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 11 ماهه امسال برای توانمندسازی کارکنان ستادی، ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی، ارائه شده است.

کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امسال بیش از 440 هزار نفر ساعت آموزش دیدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،سید جواد رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1399 با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های آموزش حضوری با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوطه، سامانه یادگیری الکترونیکی بستر و ظرفیت مناسبی برای فراگیری آموزش الکترونیکی در سراسر کشور فراهم کرده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس،مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در 11 ماهه سال 1399 از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی به نشانی https://el.mcls.gov.ir ، نسبت به برگزاری 45 دوره با  8 هزار و 885 نفر  شرکت کننده ستادی و 38 دوره با 21 هزار و 528 نفر شرکت کننده استانی اقدام کرده است.
رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری افزود: در 11 ماهه سال جاری  83 دوره یادگیری الکترونیکی برگزار شده که نسبت به سال 1398، حدود 70 درصد رشد داشته است؛ همچنین در این مدت 16 دوره تخصصی با 25 هزار و 18 نفرساعت آموزش برگزار شده که نسبت به سال 1398 از رشد 100 درصدی تعداد دوره  برخوردار است.
رضوی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت در برگزاری دوره های الکترونیکی سال جاری این است که بیش از 250 ساعت از ارائه محتواهای آموزشی بالغ بر 70 جلسه، به صورت آنلاین و در ارتباطی دوسویه برگزار شده است.
رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری همچنین تاکید کرد: دوره های آموزشی ویژه مدیران، شامل راهبرد تحول در سازمان ها با رویکرد مهارت های کوچینک، مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی و ... برگزار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: