کد خبر: ۸۸۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۸
بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر گفت: بازی با القطر ۶ امتیازی است و امیدوارم ثابت کنیم که لیاقت جایگاه بهتری را در جدول داریم.

دنبال شاد کردن هواداران العربی هستم/ بازی با القطر ۶ امتیازی استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر در نشست خبری پیش از بازی با القطر گفت: این مسابقه ۶ امتیازی است و امیدوارم با پیروزی در این مسابقه ثابت کنیم العربی لایق جایگاه بهتری است.

وی افزود: زمانی که به العربی پیوستم از ظرفیت و بزرگی این باشگاه و هوادارانش خبر داشتم. هدفم از حضور در العربی کمک به تیم برای ارائه بهترین‌ها بود. فقط به زمان نیاز داشتم تا با تیم هماهنگ و سازگار شوم و بهترین هایم را به نمایش بگذارم. تیم ما لیاقت این را دارد که جایگاه بهتری داشته باشد.

بازیکن ایرانی تیم العربی ادامه داد: در ایران در تیم‌هایی که تماشاگر داشته‌اند بازی کرده‌ام و به خوبی می دانم که پیروزی و موفقیت باعث خوشحالی هواداران می‌شود. این همان چیزی است که من امروز در العربی به دنبالش هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: