کد خبر: ۸۸۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۳۹۵
مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر می‌گوید در آخرین صحبتی که با فراز کمالوند دستیار فرهاد مجیدی در استقلال داشته است، مقرر شده او به اردوی شاهین اضافه شود.

آخرین وضعیت فراز کمالوند برای همکاری با استقلال یا شاهین بوشهربه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، فراز کمالوند با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، همراه او به این تیم رفت و حتی روز پنجشنبه در تمرین آبی پوشان تهرانی حضور یافت. این در حالی است که کمالوند پیش از این، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول بود و با این تیم قرارداد دارد.

روز گذشته سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین اعلام کرد در جلسه هیات مدیره این باشگاه رای به بازگشت کمالوند داده شده و این مربی به زودی به تیم شاهین بر می‌گردد.

از سوی دیگر گفته می‌شود کمالوند شب گذشته در اردوی پیش از بازی استقلال با فولاد خوزستان حاضر شده و شائباتی پیرامون وضعیت او با استقلال و شاهین بوشهر بوجود آمده است.

سعید مسگیر مدیرعامل باشگاه شاهین صبح امروز (شنبه) در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: آخرین تماس ما با آقای کمالوند ساعت ۱۲ شب گذشته بود. قرار شد ساعت ۱۱ یا ۱۲ ظهر امروز به ما برای گرفتن بلیت سفر به اهواز و همراهی شاهین - در بازی با استقلال ملاثانی - خبر بدهد. این آخرین مکالمه ما بوده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کمالوند تلاشی برای گرفتن رضایت از باشگاه شاهین و ماندن در تیم استقلال کرده است؟ اظهار داشت: صحبت‌های ما اصلاً به سمت چانه زنی و گرفتن رضایت نرفت. حضور کمالوند در شاهین قطعی است و منتظر هستیم تا امروز برای گرفتن بلیت با وی هماهنگ کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: