کد خبر: ۸۸۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
تعداد بازدید: ۱۷۳
مدافع ایرانی تیم فوتبال الخریطیات گفت: باید در بازی با الدحیل تلاش مضاعفی داشته باشیم چون این تیم حریف سرسختی است.

به بقا در لیگ ستارگان قطر امید داریم/ الدحیل حریف سختی استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال الخریطیات امروز شنبه در هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف تیم قدرتمند الدحیل می‌رود. الخریطیات با کسب تنها دو برد و ثبت ۱۵ باخت، ۶ امتیازی است و در قعر جدول قرار دارد.

پژمان منتظری مدافع ایرانی الخریطیات در نشست خبری پیش از این بازی تاکید کرد که بازیکنان الخریطیات باید تلاش مضاعفی در این بازی سخت به کار ببندند.

منتظری گفت: می‌دانیم که با تیم قدرتمند و سختی روبرو می‌شویم که می‌خواهد ما را شکست بدهد. با این حال برای این مسابقه و زنده نگه داشتن امید بقا در لیگ ستارگان آماده شده‌ایم. این مستلزم جنگندگی در تمام مسابقات پیش رو است. در بازی‌های قبل به پیروزی نرسیده‌ایم و دنبال تغییر شرایط هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم الدحیل هم علی کریمی هافبک ایرانی را در اختیار دارد و در حال حاضر با ۳۴ امتیاز بعد از السد در رده دوم جدول قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: