کد خبر: ۸۸۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۱۹۰
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر صاحب نام و ریشه دار است اما بلندپروازی آلومینیوم در اولین دوره حضور در لیگ برتر ادامه خواهد داشت.

ادامه بلندپروازی آلومینیوم اراک در تقابل با سپاهان صاحب نامبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر،  عصر جمعه در نشست پیش بازی برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از هواداران برای اینکه، برای تقویت روحیه بازیکنان بر سر تمرین آمدند و نشان دادند که تیم آلومینیوم برای مردم اراک و شهر اراک به الگو تبدیل شده است. امیدواریم مردم مثل همیشه به این تیم و به این هویت که دارند تعصب داشته باشند و این تعصب روزبه‌روز بیشتر شود و بیشتر به آن عشق بورزند.

وی در مورد بازی فردا در تقابل با تیم سپاهان اصفهان بیان کرد: تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم بزرگ ایران به شمار می‌رود. سپاهان از جمله تیم‌های خوب و ریشه‌دار ایران است چندین دوره قهرمان لیگ برتر بوده است. از لحاظ جایگاهی هم اکنون جایگاه دوم را در لیگ برتر دارد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: سپاهان اکنون بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و بازی فردا بازی سنگینی خواهد بود اما با شناختی که از بچه‌ها داریم قطعاً بازی خوبی ارائه خواهیم داد.

عبدی تاکید کرد: توقع ما باید از تیم آلومینیوم معقول باشد، با توجه به اینکه این تیم در اولین سال خود در لیگ حضور دارد ولی تلاش می‌کنیم در رقابت‌های بهترین نتایج را به دست آوریم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: در فصل اول لیگ برتر تیم نشان داد که تیم آلومینیوم یک تیم بلندپرواز است که این بلندپروازی تقویت خواهد شد و در دیدارهای پیش رو نیز جنگنده‌تر و فنی‌تر مقابل حریفان صف آرایی خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: