کد خبر: ۸۸۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۸
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: با شناختی که از ترکیب و روحیه بازیکنان آلومینیوم اراک داریم، قطعا فردا بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

فردا مقابل آلومینیوم اراک کار سختی پیش رو داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، محرم نوید کیا عصر جمعه در نشست خبری در اراک اظهار کرد: اگر بخواهیم واقع‌بینانه در مورد بازی فردا صحبت کنیم، قطعاً بازی خیلی سختی خواهیم داشت. تیم آلومینیوم در اصفهان نیز روز سختی را برای ما رقم زد و خیلی تلاش کردیم که آلومینیوم را شکست دهیم اما نتوانستیم.

وی افزود: با شناختی که از ترکیب و روحیه بازیکنان آلومینیوم داریم، فردا روز سختی را در پیش رو داریم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که آلومینیوم تنها تیمی است که توانسته صدرنشین لیگ را شکست دهد و این نشان می‌دهد که این تیم قابلیت این را دارد که یک تیم بزرگ باشد.

نویدکیا ادامه داد: حضور آلومینیوم اراک در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر نشان دهنده کیفیت این تیم است و نشان می‌دهد روزبه‌روز دارد یک روند رو به رشدی را طی می‌کند و با این شرایط باری کسب امتیاز در این بازی کار سختی داریم اما امیدواریم با تلاش بازیکنان و استفاده از موقعیت‌ها که به دست می‌آوریم پیروز میدان باشیم و برای کسب سه امتیاز وارد زمین بازی می‌شویم.

سرمربی سپاهان بیان کرد: شرایط خوبی داریم و تیم ما از توان و روحیه جنگندگی بالایی برخوردار است. امیدوارم هر دو تیم فوتبال خوب و کم حاشیه‌ای را به نمایش بگذارند.

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: