کد خبر: ۸۸۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۳۲۰
مربی تیم فوتبال تراکتور بازیکنان این تیم را بهترین بازیکنان کشور دانست.

تراکتور بهترین بازیکنان ایران را داردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، حمید عبداللهی ظهر جمعه در نشست خبری قبل از بازی با نساجی در تبریز در خصوص بازی مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: نیمکت تیم تراکتور پس از سال‌ها به یک مربی بومی سپرده شده و همه می‌دانند که رسول خطیبی چه تعصبی نسبت به تراکتور دارد. او فرزند آذربایجان است و امیدوارم با حمایت باشگاه و هواداران در شهر خودش موفق شود.

وی در ادامه افزود: ما دنبال شعار دادن نیستیم و با کار و تلاش بی‌نهایت می‌خواهیم شایستگی‌های خودمان را به اثبات برسانیم. بازیکنان تراکتور به خودباوری لازم رسیدند و کادر فنی نیز به این بازیکنان ایمان کامل دارد. بهترین بازیکنان ایران در تیم تراکتور هستند و فقط باید بیشتر تلاش کنند. در دیدار مقابل نساجی نیز برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنان تراکتور باید با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش کنند. امیدوارم با بهره‌گیری از زمان اندکی که بین مسابقات وجود دارد، آمادگی تیم‌مان را بالا ببریم.

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم نساجی قائم‌شهر است.

تراکتور که در رده ششم قرار دارد که می‌تواند با پیروزی مقابل نساجی تا رده چهارم صعود کند.

تیم تراکتور با ۲۳ امتیاز در رده ششم و تیم نساجی با ۱۰ امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: