کد خبر: ۸۸۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۵۴۰
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نه ما و نه فرهاد مجیدی دنبال بهانه جویی نیستیم و تلاش می‌کنیم استقلال را از نظر شکل بازی و نتیجه گیری به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم.

مجیدی دنبال بهانه جویی نیست/ از جذب قاسمی نژاد بی اطلاعمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ فردا شنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

صالح مصطفوی مربی استقلال که در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شده بود، توضیحاتی درباره شرایط تیم استقلال ارائه کرد.

وی ابتدا با تشکر از تلاش‌های کادر فنی سابق استقلال و محمود فکری، گفت: فرهاد مجیدی به خاطر عدم حضور در این نشست عذرخواهی کرد و گفت در کنفرانس بعد از بازی خودش شرکت می‌کند.

مصطفوی سپس خاطرنشان کرد: فولاد تیم با برنامه و با ساختاری است و در نیم فصل اول کمترین موقعیت گل را به حریفانش داده است. آنها حریفان را خوب پِرس می‌کنند. بازی سختی است. امیدوارم با کارهایی که در تمرینات انجام شده، بازی خوب و در خور نام باشگاه استقلال انجام بدهیم و سه امتیاز را بگیریم.

مربی استقلال گفت: ۶ امتیاز از صدر جدول عقب هستیم ولی بازی رو در رو با حریفان داریم. تلاش می‌کنیم استقلال را به جایگاه واقعی چه از نظر شکل بازی و چه از نظر نتیجه برگردانیم.

مصطفوی یادآور شد: در این شرایط قبول مسئولیت کرده‌ایم. دنبال بهانه جویی نیستیم. حداکثر تلاش را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم. موفقیت از نظر ما درست شدن شکل بازی است که هوادار بپسندد و گرفتن امتیازات لازم برای قهرمانی. نه فرهاد مجیدی این مدلی است که دنبال بهانه جویی باشد نه بقیه اعضای کادر فنی.

مربی استقلال از خبر منتفی شدن حضور فراز کمالوند در این تیم اظهار بی اطلاعی کرد.

وی درباره عدم حضور پیروز قربانی در کادر فنی استقلال، اظهار کرد: پیروز قربانی با فرهاد مجیدی جلسه داشت. او یک مربی با دانش، فنی، به روز و اهل مطالعه است. خیلی خوشحال می‌شدم اگر قربانی می‌آمد ولی ظاهراً جمعبندی این بود که در سایپا ادامه بدهد.

مصطفوی درباره وضعیت جذب امین قاسمی نژاد تاکید کرد: در جریان نیستم.

مربی استقلال همچنین در خصوص مهمترین دلیل بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ادامه داد: بهتر است مجیدی جواب بدهد. باشگاه به این جمعبندی رسید که با کادر فنی قبل که خیلی هم برای تیم زحمت کشیده بود، قطع همکاری کند. با عملکرد گروه مجیدی شاید به این نتیجه رسیدند که می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

مصطفوی در واکنش به اینکه بعضی از تیم‌ها نیمکت‌های شلوغی دارند و می‌خواهند از این طریق نتیجه بگیرند، گفت: صلاح مملکت خویش خسروان دانند. هرکسی یک سبک مربیگری دارد و خودش تصمیم می‌گیرد چه مدلی کار کند. مسئولیت ما در قبال تیم خودمان است. شاید سبکی مورد پسند ما نباشد ولی قانون گذار و قانون باید تصمیم بگیرد چگونه با این روش برخورد کنند.

مربی استقلال همچنین درباره احتمال بازی کردن این تیم با سه دفاع با سرمربیگری فرهاد مجیدی گفت: ممکن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: