کد خبر: ۸۸۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۷۳۵
سید اسماعیل موسوی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور و استان‌ها گفت: پس از این اقدام، فرآیندهای مختلف انتخابات در حال سپری شدن است و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است، گام به گام به برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم.

۴ راه ثبت نام در انتخابات شوراها: اپلیکیشن، نسخه دسکتاپ اپلیکیشن، دفاتر پیشخوان دولت و فرمانداری‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سید اسماعیل موسوی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور و استان‌ها گفت: پس از این اقدام، فرآیندهای مختلف انتخابات در حال سپری شدن است و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است، گام به گام به برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با رادیو گفت‌وگو با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور و استان‌ها گفت: پس از این اقدام، فرآیندهای مختلف انتخابات در حال سپری شدن است و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است، گام به گام به برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم.

وی به برنامه‌های پیش رو اشاره و بیان کرد: نخستین برنامه این است که از 20 اسفند ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا آغاز می‌شود. به دلیل شیوع کرونا برای ثبت نام از یک اپلیکیشن استفاده خواهد شد. البته فعلاً چون ثبت نام آغاز نشده است، صرفاً داوطلبین می‌توانند آن را دانلود کنند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات ادامه داد: در صورتی که فرد نتواند از طریق این اپلیکیشن ثبت نام کند، نسخه دسکتاپ آن را آماده می‌کنیم و افراد از رایانه‌هایشان می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند. اگر این هم کار نکند، دفاتر پیشخوان دولت هم برای ثبت نام می‌توان اقدام کرد. حتی در صورتی که دفاتر پیشخوان در دسترس نبود، افراد می‌توانند به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: