کد خبر: ۸۸۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۲۰۶
سردیس شهید حسن غازی کایپتان دهه ۵۰ باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان ظهر امروز رونمایی شد.

سردیس کاپیتان سابق سپاهان رونمایی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، محمدرضا ساکت، ساکت، در آئین رونمایی از سردیس کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان، شهید حسن غازی اظهار داشت: ورزشکاران تاریخ و هویت هر کشوری هستند و تاریخ شخصیت یک کشور را ترسیم می‌کند؛ در تاریخ ورزشکاران نشان دهنده هویت یک کشور هستند و این سرافرازان فرهنگ و هنر و ورزش یک کشور را پاس داشتند.

وی با بیان اینکه همه کشورها به قهرمانان ملی افتخار می‌کنند، ادامه داد: تاریخ یک کشور را ورزشکاران می‌سازند، تاریخ ۷۰ ساله سپاهان مملو از افتخار و افرادی همچون شهید حسن غازی که برای این باشگاه و کشور افتخار آورده‌اند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: در حال حاضر ۹۳ تیم ورزشی در بخش بانوان و آقایان در رشته‌های مختلف در زیر مجموعه باشگاه فعالیت می‌کنند و همه این تیم‌ها برای افتخار اصفهان و کشور تلاش می‌کنند.

ساکت گفت: ما در غوغای کاذب فضای مجازی هویت قهرمانان ملی خود را در گستره ملی و فرهنگی فراموش نمی‌کنیم و در همین راستا بعد از ماه مبارک رمضان سردیس مرحوم یاوری و مرحوم حریری که در حال ساخت است در ورزشگاه نقش جهان رونمایی می‌شود.

وی در خصوص شخصیت شهید غازی اظهار کرد: بچه‌های فوتبال اصفهان دهه ۵۰ می‌گفتند اردوی تیم ما در قبل از مسابقات در منزل شهید غازی بود و پدر و مادر این شهید ما را حمایت می‌کردند و منزل این شهید به عنوان کمپ تیم سپاهان بود و این شهید قهرمان ورزشی و ملی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه این مراسم به مناسبت روز ملی درختکاری یک نهال به دست محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در محل باشگاه کاشته شد.

گفتنی است هم‌چنین در حاشیه این مراسم از کیت جدید طلایی پوشان برای نیم فصل دوم نیز رونمایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: