کد خبر: ۸۸۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید: ۴۹۰
تمرین امروز استقلال باز هم در غیاب مربیان این تیم و زیر نظر وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان برگزار شد.

دومین روز مربیگری وریا در استقلال/عکسبه گزارش خبرداغ ، تمرین روز چهارشنبه استقلال از ساعت ۱۲:۱۵ و با صحبت‌های وریا غفوری در جمع بازیکنان آغاز شد. کاپیتان استقلال از بازیکنان این تیم خواست تمرکز خود را در تمرین و در جهت موفقیت در بازی حساس برابر فولاد بگذارند.

 

در این جلسه تمرینی، تمامی دستیارهای محمود فکری غایب بودند و تنها امید دفتری حضور داشت. نیما خیراندیش مربی دروازه‌بانان تیم امیدهای استقلال در این تمرین، با دروازه‌بانان استقلال کار کرد.

 

پس از شروع تمرین و در ادامه بازیکنان به گرم کردن در قالب بازی سپک تاکرا گروهی زیر نظر امید دفتری مشغول شدند. در ادامه بازیکنانی که برابر مس رفسنجان به میدان رفته بودند زیر نظر وریا غفوری کار کردند و در نهایت به بازی سپک تاکرا مشغول شدند.

 


سایر بازیکنان استقلال در قالب دو تیم به فوتبال درون تیمی زیر نظر دفتری مشغول شدند. از نکات جالب این فوتبال، حضور مطهری در دروازه یکی از تیم‌ها در بخشی از بازی بود. داریوش شجاعیان در این تمرین غایب بود و رشید مظاهری به صورت اختصاصی کار کرد.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: