کد خبر: ۸۸۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۳۴۵
مهاجم سایپا می‌گوید گل زودهنگام پرسپولیس اجازه نداد آنها برنامه‌هایشان را اجرا کنند.

علیاری: پرسپولیس ما را غافلگیر کردبه گزارش خبرداغ ، مجید علیاری درباره بازی پرسپولیس و سایپا اظهار کرد: مسابقه خیلی سختی داشتیم ولی به نظرم قبل از گل پرسپولیس، می‌توانستیم به گل برسیم، اما یک اشتباه برابر این تیم بزرگ کافی است تا گل بخورید و بازنده شوید. به نوعی غافلگیر شدیم و دیگر نشد به بازی برگردیم.


او ادامه داد: وقتی گل را دریافت کردیم، کارمان سخت‌تر شد و هرچقدر هم شوت زدیم و موقعیت خلق کردیم، به گل نرسیدیم. در دقایق آخر هم فشار بیشتری وجود داشت که در نهایت نتیجه به سود پرسپولیس رقم خورد. در مجموع بازی خوبی ارائه کردیم و کیفیت بالای خودمان را نشان دادیم.


مهاجم سایپا یادآور شد: اینطور نبود که مقابل پرسپولیس بزن زیرش بازی کنیم؛ عملکرد ما فنی بود که البته شانس هم نداشتیم و موقعیت‌هایمان یکی پس از دیگری هدر رفت. تمام تلاش ما گرفتن سه امتیاز بود، اما پرسپولیس هم تیم بزرگی است و در بهترین شرایط خود قرار داشت. ما در ابتدای بازی تمرکزمان روی دفاع و ایجاد حمله در ادامه مسابقه بود که خیلی زود گل خوردیم و برنامه ما تغییر کرد.


مجید علیاری ضمن ابراز امیدواری از بازگشت سایپا به شرایط خوب گذشته عنوان کرد: با یک برد وضعیت ما تغییر می‌کند و جایگاه بهتری به دست می‌آوریم. امید زیادی داریم و تمام تلاشمان ر ا انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. باید تلاش کنیم تا نتیجه‌ای در خور شان سایپا به دست آوریم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: