کد خبر: ۸۸۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
تعداد بازدید: ۳۵۱
محمود فکری هرگز تجربه هدایت استقلال مقابل هواداران حاضر در ورزشگاه را به دست نیاورد.

شرایط خاص محمود فکری در استقلالبه گزارش خبرداغ ، محمود فکری هرگز تجربه هدایت استقلال مقابل هواداران حاضر در ورزشگاه را به دست نیاورد.

 

محمود فکری دوران متفاوتی را به عنوان سرمربی در استقلال تجربه کرد.

 

محمود فکری که سال ها به عنوان کاپیتان در استقلال بازی می کرد، بارها تجربه بازی مقابل هزاران هوادار را داشت ولی زمانی که او به عنوان سرمربی به استقلال برگشت، هرگز چنین اتفاقی برایش رخ نداد.

 

شرایط کرونایی از سال گذشته همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و فوتبال هم مدت هاست بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. البته در برخی کشورها تعداد محدودی تماشاگر به ورزشگاه می آیند و با رعایت پروتکل های بهداشتی بازی را از نزدیک تماشا می کنند ولی در ایران چنین شرایطی مهیا نیست.

 

از این رو از زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را به عهده گرفت، هرگز هواداران را در ورزشگاه ندید؛ نه خبری از تشویق های خاص هواداران بود، نه خبری از انتقادهای آن ها.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: