کد خبر: ۸۸۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۲۲۹
مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال گفت: یکی از مشکلات اصلی این روزهای فوتبال ما پول است که حرف اول را در لیگ ما می‌زند.

استقلال برای خروج از بحران باید مس را شکست دهد/ پول مشکل اصلی استبه گزارش خبرداغ ، کریم بوستانی در گفتگو با  مهر در مورد عملکرد تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل اول لیگ اظهار داشت: فوتبال ما نیم‌فصل پرتنشی را پشت سر گذاشت، ویروس کرونا باعث شد تا تماشاگران به ورزشگاه نیایند و این اتفاق بد بر روند بازی تیم‌ها بخصوص تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند، تأثیر بسزایی داشت.

وی ادامه داد: امسال تیم‌های لیگ برتری به دلیل شرایط تقریباً یکسانی که داشتند، اختلاف امتیازاتشان با یکدیگر بسیار کم بود. در حال حاضر شاهد هستیم که تیم‌های اول تا پنجم جدول بیشتر از پنج یا شش امتیاز فاصله ندارند و هر برد می‌تواند شرایط جدول را برای تیم‌های بالانشین تغییر دهد.

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال افزود: در انتهای جدول هم شاهد یک رقابت تنگاتنگ هستیم؛ تیم‌های نساجی، ذوب‌آهن و ماشین‌سازی که روزهای خوبی را در لیگ سپری نمی‌کنند و هر سه تیم از تیم‌های قدیمی فوتبال کشورمان هستند، باید در نیم فصل دوم بجنگند تا بتوانند در لیگ برتر باقی بمانند.

بوستانی تأکید کرد: مشکلات مالی یکی از دلایل اصلی افت فوتبال ما است. چرا باید آنقدر پول در فوتبال ما حرف اول را بزند که وقتی تیم‌ها دچار بی‌پولی می‌شوند، در بدترین شرایط قرار گرفته و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند البته این مشکل به ضعف مدیریت برمی‌گردد؛ مدیریتی که متأسفانه از دست فوتبالی‌ها خارج شده و کسانی مسئولیت گرفته‌اند که هیچ شناختی از فوتبال ندارند.

وی گفت: تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان سه تیم بالانشین جدول هستند. زردپوشان اصفهانی در ابتدا شرایط خوبی نداشتند اما با نویدکیای جوان، رفته‌رفته به روزهای خوب رسیدند. پرسپولیس هم پس از نایب قهرمانی در آسیا روحیه خوبی نداشت؛ چند بازی را با تساوی به پایان رساند ولی با شرایطی که این تیم به دست آورد، توانست با بردهای اقتصادی، به صدر جدول رسیده و خود را به یکی از مدعیان قهرمانی در پایان فصل تبدیل کند.

بوستانی در مورد شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: آبی پوشان روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشتند. فکری هنوز نتوانسته استقلال را به شرایط ایده‌آل برساند. هر روز یک اتفاق جدید و حاشیه باعث می‌شود که بیش از آنکه تمرکز آبی‌پوشان بر روی تمرین باشد به دنبال برطرف کردن خوشی‌ها است.

وی در مورد عملکرد دروازه‌بان‌های تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل اول گفت: خوشبختانه تقریباً تمامی دروازه‌بان‌ها عملکرد خوبی داشتند؛ رشید مظاهری، حامد لک و دیگر دروازه‌بان‌های لیگ برتری توانستند به خوبی از دروازه‌شان حراست کنند اگرچه گاهی اشتباه داشتند اما طبیعی است و هرگز یک بازیکن نمی‌تواند همیشه در اوج بماند.

بوستانی تأکید کرد: رشید مظاهری در استقلال فوق‌العاده بود. او توانست در چند بازی آبی‌پوشان را از شکست نجات دهد. اگر استقلال مدت‌ها صدرنشین لیگ بود، به لطف آمادگی مظاهری بود چرا که خط دفاع استقلال از ابتدای شروع لیگ تا پایان نیم فصل اول همیشه مورد انتقاد قرار گرفت.

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال در خصوص دیدار روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال برابر مس رفسنجان گفت: مسی‌ها در نیم فصل اول نمایش خوبی داشتند؛ بازیکنان جوانی که به خوبی فوتبال را درک کرده و نکاتی را که سرمربی به آنها می‌گفت، در زمین اجرا کردند، به طور حتم آنها نمی‌خواهند در شهر خود بازنده باشند. اگر استقلال می‌خواهد از بحران خارج شود و بار دیگر وارد حاشیه نشود باید تمرکزش را برای موفقیت برای این دیدار بگذارد تا بتواند با شروع نیم فصل دوم لیگ، اولین پیروزی را از آنِ خود کند.

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: