کد خبر: ۸۷۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۶
با حضور امیر دریادار سیاری انجام شد؛
بیست و سومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش در سالن قدیر ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

برگزاری بیست و سومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی ارتش/تقدیر از اعضای سابق قرارگاه پدافند زیستی ارتشبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند زیست محیطی امام رضا (ع) ارتش در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاونین ستاد ارتش و معاونین هماهنگ کننده نیروهای تابعه ارتش و روسای بیمارستان‌های آجا، برگزار شد، از اقدامات و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروها و یگان‌های ارتش در سراسر کشور در حوزه مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به پیشبینی و برنامه ریزی دقیق برای دریافت و نگهداری واکسن کرونا و تزریق آن بر اساس اولویتهای مقرر گفت: آنچه که امروز ملت بزرگوار ایران به خوبی نظاره‌گر آن هستند، تلفیق علم، تخصص، تعهد پزشکی و فداکاری و سربازی به صورت توأمان توسط بخش بهداشت و درمان ارتش و سایر نیروهای مسلح برای کمک به مردم در عرصه مبارزه با ویروس کرونا است.

در ادامه این جلسه، امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش، تعدادی از معاونین ستاد ارتش و معاونین هماهنگ کننده نیروها و سازمان های تابعه و مسئولان ارشد قرارگاه پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده و برنامههای پیش رو در زمینه مقابله با ویروس کرونا را ارائه کردند.

توسعه فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی، توجه ویژه به نخبگان پایور و وظیفه و اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی در مراکز آموزشی و اردوگاههای فرهنگی تفریحی ارتش در ایام نوروز، از جمله مصوبات بیست و سومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی ارتش به ریاست امیر دریادار سیاری بود.

گفتنی است، همکاری نزدیک در ابعاد مختلف پزشکی و پشتیبانی با مسئولان شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند ابلاغ شد.

همچنین، همکاری در کنترل ترددهای بین شهری و استانی در مناطق زرد و قرمز، برنامه ریزی مناسب برای اجرای شایسته برنامه ها و مراسم مرتبط با بزرگداشت روز ارتش و سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید سپهبد قرنی، توجه ویژه به مطالعات میدانی و مقالات تحقیقی و دستاوردهای علمی مرتبط با ویروس کرونا و نظارت دقیق بر روند تولید ماسک و مواد ضد عفونی و نحوه صحیح استفاده از ماسک، از دیگر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) ارتش است.

در پایان مراسم نیز از زحمات امیر دریادار کاویانی و امیر سرتیپ دوم خلبان منفردزاده به عنوان اعضای سابق قرارگاه پدافند زیستی ارتش تقدیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: