کد خبر: ۸۷۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
تعداد بازدید: ۴۸۳
محمود فکری لیست بلندبالایی برای نقل و انتقالات نیم فصل در اختیار مدیران استقلال قرار داده است.

لیست خرید کهکشانی محمود فکری برای استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، محمود فکری لیست بلندبالایی برای نقل و انتقالات نیم فصل در اختیار مدیران استقلال قرار داده است.

 

محمود فکری حالا که ماندگار شده لیست خرید بازیکنان خود را در اختیار مدیران استقلال قرار داده است. لیستی که به نظر نمی‌رسد مدیران این باشگاه توانایی به خدمت گرفتن این بازیکنان را داشته باشند. در لیست فکر بازیکنانی مانند طالب ریکانی، میلاد جهانی، امین قاسمی‌نژاد، احسان حاج صفی، اشکان دژآگه، میثم تیموری، حامد پاکدل و مهدی کیانی دیده می‌شوند. لیستی که به خدمت گرفتن تنها یک گزینه از آن مانند به سرانجام رساندن یک ماموریت سخت است.

 

در لیست مورد نظر فکری تنها گزینه در دسترس مهدی کیانی بود که در سپاهان شرایط خوبی نداشت. باقی بازیکنانی که محمود فکری خواستار به خدمت گرفتن آنها شده نفرات تعیین کننده‌ای در تیم‌های خود هستند که حتی در صورت راضی شدن باشگاه‌شان هزینه گزافی به مدیریت استقلال برای جذب آنها تحمیل خواهد کرد. در واقع لیست محمود فکری بیشتر از آنکه برای ترمیم نقاط ضعف استقلال باشد به نوعی شبیه به یک انقلاب تیمی در نیم فصل است.

 

لیستی که از سرمربی آبی‌ها رسانه‌ای شده (که به زعم کارشناسان فوتبال تیم پرمهره‌ای در اختیار دارد) بیشتر برای نخریدن است تا خریدن.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: