کد خبر: ۸۷۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۲۱۹
مهدی کیانی کاپیتان سابق تراکتور در یک قدمی بازگشت به این تیم قرار گرفته است.

کیانی از استقلال دور شدبه گزارش خبرداغ ، مهدی کیانی هافبک باتجربه فوتبال ایراک که مدتی است با محرم نویدکیا سرمربی سپاهان به اختلاف خورده و جایی در ترکیب این تیم ندارد، قصد جدایی دارد. از این رو درباره کیانی گفته می شد که در یک قدمی استقلال قرار گرفته اما ظاهرا باشگاه سپاهان برای صدور رضایتنامه خواهان معاوضه هافبک خود با مسعود ریگی شده که این مساله با موافقت استقلالی ها روبه رو شده است.

 

در چنین شرایطی اما گفته می شود مهدی کیانی که سابقه سالها بازی در تراکتور و کاپیتانی این تیم تبریزی را دارد، با پیشنهادی از سوی رسول خطیبی مواجه شده است.

کیانی که نزد هواداران تراکتور بسیار محبوب است، خودش هم بدش نمی‌آید در سالهای آخر فوتبالش بار دیگر پیراهن تراکتور را برتن کند.

 

درباره او گفته می شود که سه‌شنبه شب مذاکرات اولیه و مثبتی را هم با تراکتوری ها داشته و هیچ بعید نیست طی ساعات و روزهای آینده به جای استقلال پیراهن تراکتور را برتن کند.

ظاهرا مسئولان سپاهان هم بیشتر راغب هستند که کیانی به تراکتور برود و حال باید دید در این خصوص چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: