کد خبر: ۸۷۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
تعداد بازدید: ۲۲۰
نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی سابق استقلال به خاطر مطالبات 140 هزار یورویی اش به فیفا شکایت کرد و توانست باشگاه آبی پایتخت را محکوم کند. حالا فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر این پرونده پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را بسته و مدیران باشگاه استقلال مجبورند به زودی این پول را پرداخت کنند.

پرداخت مطالبات بودوروف تا 10 روز آینده؟به گزارش خبرداغ ، حالا اما در این باره احمد مددی مدیرعامل استقلال وعده داده طی 10 روز آینده طلب بودوروف پرداخت شود. او در این خصوص گفت: « متاسفانه همان اتفاقات قبلی دامان ما را گرفته است. به واسطه بدهی بازیکن بلغاری، نیکولای بودوروف که برای ما بازی چندانی هم نکرد و بازیکن باکیفیتی هم نبود، باید ۱۴۰ هزار یورو پرداخت کنیم.»


وی افزود: «این قول را به هواداران می دهم تا قبل از ۲۸ اسفند ماه پنجره را باز کنیم و بازیکنان مدنظرمان را اگر به توافق برسیم، جذب کنیم. ما در استقلال چیزی کم نداریم و در هر پست حداقل دو بازیکن خوب و درجه یک داریم.»


مددی درباره زمان پرداخت بدهی بودوروف تاکید کرد: «بدهی نیکولای بودوروف در ۱۰ روز آینده پرداخت می شود تا پنجره باز گردد.»

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: