کد خبر: ۸۷۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
تعداد بازدید: ۲۴۰
کمیته تعیین وضعیت فیفا در پرونده شکایت زلاتکو ایوانکوویچ رای خود را به سود باشگاه پرسپولیس صادر کرد.

پرسپولیس در پرونده ایوانکوویچ هم برنده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، با پیگیری بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و ارائه مستندات در قالب لایحه ارسالی، شکایت زلاتکو ایوانکوویچ برای دریافت پاداش آسیایی از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا مردود اعلام شد.

فدراسیون جهانی فوتبال در حکمی که روز گذشته، دوشنبه، ابلاغ شد و امروز به دست مدیریت باشگاه رسید، اعلام کرد پرونده مذکور با تک داور ایتالیایی بررسی شد و پس از بررسی ادعا و دفاعیه ارایه شده، رای خود را به سود باشگاه پرسپولیس و در رد درخواست پاداش فینال آسیایی از سوی مربی پیشین سرخپوشان صادر کرده است.

باشگاه پرسپولیس با توجه به پرداخت پاداش حضور در فینال رقابت‌های سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا و عدم حضور نامبرده در رقابت‌های فصل ۲۰۲۰ آن مسابقات، این ادعا را وارد ندانسته بود و طبق حکم فیفا، شکایت زلاتکو ایوانکوویچ هم بی‌اثر شد تا دومین پرونده شکایت علیه پرسپولیس مختومه شود.

۲۵۶

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: