کد خبر: ۸۷۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۳۷
با موافقت نمایندگان در خانه ملت، ۱۵ درصد به عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی افزوده شد.

عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی در سال آینده ۱۵ درصد گران شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جریان نوبت اول صحن علنی امروز سه‌شنبه ۵ اسفند مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، نمایندگان بند "و" و "ز" تبصره ۶ ماده واحده لایحه بودجه را تصویب کردند.

بر اساس آنچه که در بند و تبصره ۶ آمده است: در اجرای ماده (۶) قانون کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با مشارکت بخش غیردولتی مصوب ۲۰ /۱ /۱۳۹۹، وزارت امور اقتصادی و دارایی از طریق سازمان امور مالیاتی کشور موظف است یک در هزار ارزش مواد اولیه، قطعات و کالاهایی که تمام یا قسمتی از آنها قابل بازیافت است را أخذ کرده و منابع حاصله را به ردیف درآمدی شماره ۱۶۰۱۸۹ واریز نماید.

براساس بند ز تبصره ۶؛ در سال ۱۴۰۰ به عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی مجموعاً پانزده ‌درصد (۱۵%) اضافه و منابع حاصله به صورت صددرصد (۱۰۰%) به ردیف درآمدی ۱۶۰۱۸۸ واریز می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: