کد خبر: ۸۷۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید: ۲۳۸
با رای نمایندگان مجلس؛
نمایندگان مردم در مجلس شرکت های دولتی را مجاز به انتشار ۶۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مالی برای اجرای طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی کردند.

شرکت‌های دولتی به انتشار ۶۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مالی برای اجرای طرح‌های دارای توجیه فنی و اقتصادی مجاز شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در نوبت سوم جلسه صحن علنی امروز دوشنبه ۴ اسفند مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، نمایندگان مجلس با بند (الف) تبصره (۵) و جزء الحاقی این ماده واحده موافقت کردند.

براساس این بند؛ شرکتهای دولتی تا سقف شصت و پنج هزار میلیارد (۶۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال اوراق مالی اسلامی ریالی با تضمین و بازپرداخت اصل و سود توسط خود، منتشر کنند.

همچنین در جزء الحاقی این بند نیز آمده است؛ به شرکتهای وابسته و تابعه وزارتخانه های جهادکشاورزی و نیرو اجازه داده می شود تا سقف دویست و هفتاد هزار میلیارد( ۲۷۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال اوراق مالی - اسلامی از طریق بانک کشاورزی و بانک های عامل منتشر و بازپرداخت اصل و سود این اوراق برعهده شرکتهای مذکور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: