کد خبر: ۸۷۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۴
سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران در فاصله یک هفته پیش از انتخابات این فدراسیون با درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده است.

انتخابات هیات فوتبال تهران با درخواست اداره کل استان برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در پایان انتخابات هیات فوتبال استان تهران که امروز دوشنبه برگزار شد، به پرسش خبرنگاران که در رابطه با جریان و روند این انتخابات مطرح شد پاسخ شفافی نداد و به تنها به بیان این جمله که «انتخابات برگزار شد» کفایت کرد.

وی همچنین در پاسخ به چرایی برگزاری این انتخابات در فاصله یک هفته پیش از مجمع فدراسیون فوتبال و اینکه می‌تواند شائبه برانگیز شود، تاکید کرد: با درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این انتخابات را امروز برگزار کردیم.

بهاروند در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال که نمایندگان رسانه‌ها پیگیر آن بودند هم هیچ صحبتی مطرح نکرد جز اینکه این انتخابات هم هفته آینده برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: