کد خبر: ۸۷۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۸۹۰
پس از جدایی عجیب و دور از انتظار رسول خطیبی از آلومینیوم و حضور این مربی روی نیمکت داغ تراکتوری‌ها شوک دوم به اراکی‌ها وارد شد.

شوک دوم از سوی استقلال!به گزارش خبرداغ ، در شرایطی که اراکی ها از جدایی دور از انتظار خطیبی از آلومینیوم شوکه شده اند حالا استقلالی ها شوک دوم را به این باشگاه وارد کرده و خواهان بازگشت حسین پورحمیدی دروازه بان قرضی اراکی ها به استقلال شده اند.

 

این گلر در ابتدای فصل با قردادی قرضی به باشگاه آلومینیوم اراک پیوست و قرار بود باشگاه آلومینیوم بابت این انتقال 100 میلیون به استقلال پول بدهد که با گذشت 2 ماه هنوز این اتفاق رخ نداده است؛ موضوعی که باعث شده مدیرعامل استقلال ، باشگاه آلومینیوم را تهدید کرده در صورتی که این پول پرداخت نشود، باشگاه استقلال نامه ای به سازمان لیگ ارسال می کند و خواهان بازگشت پورحمیدی به این تیم خواهد شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: