کد خبر: ۸۷۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۶
مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه لیگ امسال حساسیت های بیشتری نسبت به قبل دارد، گفت: تیم های قدیمی چون نساجی، ماشین سازی و ذوب آهن در حال سقوط هستند.

تیم‌های ریشه‌دار گزینه سقوط هستند/ نوسان استقلال خیلی زیاد بودبه گزارش خبرداغ، مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار مهر در ارزیابی اش از نیم فصل نخست بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: لیگ امسال شروع خوبی داشت. بازیکنان با کیفیت فوتبال کشورمان بین چند تیم تقسیم شدند که همین موضوع باعث شد تا در بالای جدول شاهد رقابتی تماشایی باشیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه تیم‌های قدیمی و ریشه دار ما این روزها شرایط خوبی ندارند. آنهایی که سال‌ها پرتماشاگر بوده و به فوتبال کشورمان جذابیت می‌دادند حالا در انتهای جدول هستند و تلاش می‌کنند تا سقوط نکنند.

مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت: امسال شاهد بازی‌های خوبی از لحاظ فنی بودیم. با توجه به اینکه بازیکنان بزرگ فوتبال ما در بین تمامی تیم‌ها حضور دارند این موضوع باعث شده تا کیفیت فنی لیگ نسبت به گذشته بهتر شود. شاید تنها نقطه تاریک نیم فصل اول لیگ امسال نبود تماشاگران به دلیل ویروس کرونا بود که امیدوارم هر چه بیشتر این بیماری ریشه کن شده و تماشاگران به ورزشگاه بازگردند.

وی در ادامه گفت: حساسیت در فوتبال ما امسال زیاد شده. استقلال و پرسپولیس رقابت تنگاتنگی دارند و این فاصله کم امتیازات می‌تواند نیم فصل دوم را زیبا و جذاب‌تر کند.

یکه در مورد عملکرد آبی پوشان در نیم فصل اول لیگ هم گفت: به اعتقاد من آبی پوشان عملکرد خوبی در مجموع نداشتند. نوسان زیادی در لیگ داشته و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. شکست برابر سپاهان، تیم را به شدت وارد حاشیه کرد و حتی صحبت از برکناری محمود فکری هم صورت گرفت. کادر فنی نیاز به یک مربی با تجربه دارد تا بتواند کمک بیشتر ی به سرمربی کند؛ کسی که دانش فنی بالایی داشته، نقاط قوت و ضعف حریفان را به خوبی شناخته و بتواند در سخت‌ترین شرایط آرامش را به کادر فنی و بازیکنان در زمین برگرداند.

مهاجم سابق استقلال در پایان و در خصوص دیدار آینده استقلال برابر مس رفسنجان گفت: مسی‌ها فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. استقلال باید هوشیارانه مقابل این تیم قرار بگیرد، حاشیه‌ها را از بین برده، شکست برابر سپاهان را فراموش کرده و به آرامش کامل به دیدار مس برود. نقش فکری در این دیدار تعیین کننده است. البته مشکل استقلال در خط دفاع هنوز پابرجاست و باید کادر فنی اگر به دنبال پیروزی در دور برگشت لیگ است این مشکلات را با آرامش حل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: