کد خبر: ۸۷۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۲۷۸۶
بازی گل‌گهر - پرسپولیس در حالی در سیرجان آغاز شد که شایعات درباره مذاکره دو عضو هیئت‌مدیره استقلال با امیر قلعه‌نویی تمام فضای فوتبال را زیر سایه خود گرفته بود.

مدیران استقلال! این بازی را ۱۰ بار ببینیدبه گزارش خبرداغ ، بازی گل‌گهر - پرسپولیس در حالی در سیرجان آغاز شد که شایعات درباره مذاکره دو عضو هیئت‌مدیره استقلال با امیر قلعه‌نویی تمام فضای فوتبال را زیر سایه خود گرفته بود. همه از این متعجب بودند که چگونه هیئت‌مدیره استقلال به دنبال مربی‌ای رفته که چند پله از استقلال پایین‌تر است. در حقیقت آنها که دنبال شفاف‌سازی بودند، می‌گفتند چیزی غیر از امتیاز و فوتبال بهتر و هماهنگی تیمی مد نظر است چون اگر معیارها، فوتبالی باشند، اعضای هیئت‌مدیره استقلال به دنبال فردی خواهند رفت که از سرمربی فعلی استقلال بهتر نتیجه گرفته باشد.

 

شروع بازی

بازی آغاز شد و از همان آغاز بازی می‌شد متوجه شد که گل‌گهر هیچ برنامه‌ای برای این بازی ندارد و به اتفاقات دل بسته. اتفاقاتی مثل ضربه کرنر که روی تیر دروازه پرسپولیس فرود آمد. پرسپولیس در نیمه اول هم می‌توانست سرنوشت بازی را تعیین کند اما بازیکنان سیاه پوشیده پرسپولیس در عزای میناوند و انصاریان، کم‌دقت بودند.

 

نیمه دوم

نیمه دوم با برتری یک بر صفر پرسپولیس آغاز شد اما گویا کادر فنی پرسپولیس به بازیکنان گفته بودند که باید از این بازی تفاضل گل بگیرند. برتری پرسپولیس در این نیمه به ۴ گل دیگر ختم شد و در تمام دقایقی که پرسپولیس مشغول هجوم بود، بازیکنان گل‌گهر هیچ برنامه‌ای برای تغییر جریان بازی از سوی کادر فنی خود دریافت نکردند. پرسپولیس خیلی زود دانست باید از سمت راست خود بر سر تیم حریف خراب شود و ۴ گل از سمت راست زد اما گل‌گهر تا پایان بازی ندانست چگونه این ایراد را برطرف کند چون دستوری از سوی کادر فنی دریافت نکرد.

 

ملاک انتخاب چه بود؟‌

در خبرها آمده بود دو عضو هیئت‌مدیره استقلال به شدت به دنبال آن بودند که سرمربی گل‌گهر را به جای محمود فکری روی نیمکت استقلال قرار دهند. باید پرسید حال اعضای هیئت‌مدیره در زمان این بازی چگونه بود و اصلاً این عده بازی خانگی گل‌گهر مقابل پرسپولیس را دیدند؟ باید از آنها پرسید متر انتخاب شما چه بود؟ مگر می‌شود تیمی در ورزشگاه خانگی‌اش هیچ استراتژی مشخصی برای اداره بازی و زدن حتی یک گل نداشته باشد؟ و مگر می‌شود هیئت‌مدیره استقلال به دنبال سرمربی این تیم بروند؟‌ واقعاً در این فوتبال چه خبر است؟

 

این بازی را ۱۰ بار ببینید

به اعضای هیئت‌مدیره استقلال توصیه می‌کنیم بازی گل‌گهر - پرسپولیس را ۱۰ بار ببینند تا شاید به منطق درست برسند. غالباً در همه تغییرات، بنا بر بهتر شدن است. اگر قرار است محمود فکری برود، گزینه‌ای بیاورید که از او بسیار بهتر باشد تا شادی به دل هواداران استقلال بنشاند. اگر قرار است محمود فکری بماند با تمام وجود از او حمایت کنید تا به استقلال کمک کرده باشید...  و اگر قرار است فکری برود، گزینه‌ای بیاورید که صد پله از فکری بهتر باشد تا باز هم به استقلال خدمت کرده باشید. آقایان لطفاً بازی را ۱۰ بار ببینید.

 

خبر ورزشی 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
عقده ای خبر ورزشی بی وجدان و بی شرف با این تیترت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: