کد خبر: ۸۷۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۶
پلیس راهور اعلام کرد هم اکنون در اغلب استان های کشور بارش باران و برف گزارش شده و ضرورت دارد رانندگان با توجه به لغزندگی برخی جاده ها با رعایت سرعت مجاز رانندگی کنند.

بارش باران و برف در اکثر استان ها و لغزندگی برخی از جاده هابه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور، براساس آخرین وضعیت جوی، هم اکنون در محورهای استان های البرز، اردبیل، اصفهان، تهران، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، قزوین و چهارمحال وبختیاری، بارش باران در برخی از محورهای استان های ایلام، گیلان و خوزستان بارش برف و باران گزارش شده است.

پلیس راهور به رانندگان توصیه کرد خودروی خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و مجهز کرده و با آگاهی از وضعیت ترافیکی قبل از سفر و با رعایت احتیاط، سرعت مطمئنه و رعایت فاصله مناسب با خودرو رانندگی کنند.

براساس این گزارش به علت ایمن سازی مسیر و بررسی ریزش کوه ناشی از زلزله در سطح راه در روز گذشته-چهارشنبه- در استان کهگیلویه و بویراحمد
محور یاسوج-سی سخت که مسدود شده بود با تلاش کارکنان تلاش پلیس راه و راهداری بازگشایی شد.

وضعیت ترافیک در جاده عادی و روان گزارش شده است.

هم‌وطنان قبل از تردد در مسیرها از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰ یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: