کد خبر: ۸۷۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۱
با نظر یحیی گل محمدی مهاجم بلندقامت این تیم در سفر به سیرجان، این تیم را همراهی نخواهد کرد.

رمضانی غایب پرسپولیس در سفر به سیرجانبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: با نظر یحیی گل محمدی مهاجم بلندقامت این تیم در سفر به سیرجان، این تیم را همراهی نخواهد کرد.

آرمان رمضانی، مهاجم پرسپولیس که کار خود را در نیم فصل بدون گل زده برای این تیم خاتمه داده، به دلیل مشکوک بودن به کرونا و دوری از تمرینات چند وقت اخیر در سفر به سیرجان این تیم را همراهی نخواهد کرد.

رمضانی که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوسته بود، علیرغم اعتمادی که یحیی گل محمدی در دیدارهای آسیایی به وی داشت، در گلزنی ناکام ماند. عملکرد او در لیگ برتر نیز در هفته های ابتدایی نتوانست نظر کادرفنی را جلب کند و رفته رفته به نیمکت تبعید شد.

مهاجم سابق سایپا در نهایت طی روزهای اخیر به دلیل مشکوک بودن به کرونا در تمرینات این تیم حضور نیافت و تست او در تمرین امروز نیز در شرایطی پیش رفت که کادرفنی تصمیم گرفت در سفر به سیرجان برای آخرین بازی نیم فصل، او را در لیست قرار ندهد تا به این شکل او نیم فصل را بدون گل زده در این تیم به پایان برساند.

پرسپولیس فردا در سیرجان به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت و در صورت کسب نتیجه برابر این حریف قادر خواهد بود به قهرمانی نیم فصل دست یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: