کد خبر: ۸۷۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
محمود فکری که قبلاً اعتقاد زیادی به میلیچ نداشت و در چند بازی او را نیمکت نشین کرد، خواستار بازگشت این مدافع کروات به ایران شده است.

نظر فکری در مورد میلیچ عوض شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: محمود فکری که قبلاً اعتقاد زیادی به میلیچ نداشت و در چند بازی او را نیمکت نشین کرد، خواستار بازگشت این مدافع کروات به ایران شده است.

به‌نظر می‌رسد نظر فکری نسبت به میلیچ عوض شده است و از باشگاه خواسته تا در صورت امکان مقدمات بازگشت مدافع کروات فراهم شود.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال با تایید این خبر به همکار ما گفت: «تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا میلیچ هفته آینده وارد تهران شود حتی پولی هم آماده شده تا بابت مطالبات قبلی میلیچ به او پرداخت شود هر چند که بعید می دانم به بازی سه شنبه با مس رفسنجان برسد اما در صورت فراهم شدن مقدمات بازگشت این بازیکن او می‌تواند از بازی بعدی در خدمت استقلال باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: