کد خبر: ۸۷۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۶۴۶
احتمال این که ستار همدانی بار دیگر به کادر فنی استقلال اضافه شود وجود دارد.

بازگشت ستار همدانی به نیمکت استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل ازمهر، با تثبیت محمود فکری به عنوان سرمربی آبی پوشان، تغییراتی در بین دیگر اعضای کادر فنی این تیم بسیار محتمل است و یکی از تغییرات بسیار محتمل در تیم، جدایی پرویز مظلومی سرپرست تیم است.

در همین به خصوص به گوش می‌رسد احتمال بازگشت ستار همدانی به نیمکت استقلال به عنوان سرپرست زیاد است. همدانی از بازیکنان سابق استقلال و تیم ملی است که تجربه نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان دستیار مربی و سرپرست را هم دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
از و ریا غفوری عزیز و دوست داشتنی که الآن می نویسم حداقل ده نفر دراستقلالیهای تمام عیار از جنابعالی بعنوان یک کاپیتان و با تعصب میخواهم که با دیگر بازیکنان عزیز استقلال صحبت کرده و سرمربی هرکس که باشه نیم فصل دوم لیگ بیستم را مثل همیشه برای ما هواداران و باشگاه بزرگ استقلال تهران همچنان بجنگید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: