کد خبر: ۸۷۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۲۷۹
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب رسیده است که برگزاری کنسرت‌‌ها به صورت مجازی باشد.

نحوه برگزاری کنسرت‌های موسیقی تغییر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب رسیده است که برگزاری کنسرت‌‌ها به صورت مجازی باشد.

 

مهندس محسن فرهادی در پاسخ به این سؤال که «آیا ستاد ملی مبارزه با کرونا به برگزاری کنسرت‌‌ها مجوز داده است؟» اظهار کرد: برگزاری هرگونه همایش، کنسرت و مراسم مذهبی باید به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا برسد؛ دیروز ما در وزارت کشور جلسه‌‌ای داشتیم که قرار شد تمامی کنسرت‌‌ها به‌صورت مجازی برگزار شوند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر برگزاری کنسرت در کیش متذکر شد: درباره برگزاری کنسرت در کیش نیز مصوبه مجزایی نداشته‌‌ایم و در کل به تصویب رسید که برگزاری کنسرت‌‌ها به صورت مجازی باشد و فکر می‌‌کنم این مصوبه از امروز یا فردا اجرا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: