کد خبر: ۸۷۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۲۰۵
عباس جدیدی که از وی برای رونمایی از تندیسش در موزه ورزش دعوت شده بود، از وزیر ورزش انتقاد کرد!

حمله عباس جدیدی به وزیر ورزشبه گزراش خبرداغ به نقل از مهر: عباس جدیدی که از وی برای رونمایی از تندیسش در موزه ورزش دعوت شده بود، از وزیر ورزش انتقاد کرد!

عباس جدیدی یکی از قهرمانانی بود که در مراسم امروز از تندیس وی در موزه ورزش با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک رونمایی شد.

زمانی که نام جدیدی برای رونمایی از تندیسش اعلام شد، وی بدون توجه به صحبت‌های مجری برنامه، میکروفن را در اختیار گرفت و صحبت‌هایی را مطرح کرد. جدیدی در مقابل وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان حاضر که همگی ایستاده بودند، به حالت نشسته شروع به صحبت کرد!

وی بعد از گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهرداد میناوند و مرحوم علی انصاریان در بخشی از صحبت‌هایش گفت: وقتی من و علیرضا دبیر برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی با رد صلاحیت رو به رو شدیم، شوکه شدم و پیگیری کردم. بارها با درب بسته اتاق وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک رو به رو شدم.

جدیدی به وزیر ورزش اشاره کرد و ادامه داد: امروز وزیر ورزش را دیدم که با کت و شلوار اینجا ایستاده‌اند. تلفن‌ها هم پاسخ داده نشد. به قول موحد، دل پر خونی دارم‌!

وی تاکید کرد: به عنوان یک عضو کوچک از جامعه حقوقی کشور خلاء وجود یک محکمه تخصصی در ورزش را احساس می‌کنم و از آقای رئیسی، رئیس قوه قضاییه تقاضا دارم که در برپایی دادگاه تخصصی ورزش به جد دستور دهند. انسجام بین ورزش و ورزشکار که همیشه شعار آن داده می‌شود، پرهیز از سلیقه کاری‌ها و انسجام کمیته انضباطی محقق نمی‌شود جز با محاکم قضایی ورزش.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: