کد خبر: ۸۷۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۶۳۲
یک بچه گربه ۷ ماهه که اخیرا مورد حمله یک سگ قرار گرفته بود، با کمک نوآوری پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت، این نوآوری ظاهری متفاوت و جالب به گربه مجروح داده است.

یک بچه گربه ۷ ماهه که اخیرا مورد حمله یک سگ قرار گرفته بود، با کمک نوآوری پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت، این نوآوری ظاهری متفاوت و جالب به گربه مجروح داده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، این گربه زمانی مجروح شد که مشغول بازی با یک گربه بود، اما به نظر می‌رسید سگ به طور ناگهانی اختیار خود را از دست داد و به گربه حمله کرد، در نتیجه این حمله، فک گربه شکست و همچنین پارگی‌های جدی در صورت گربه ایجاد شد، دامپزشکان در بوستون تصمیم گرفتند برای کنترل سریع خونریزی و جایگزینی در بافت‌های آسیب دیده، یک روش جدید را امتحان کنند، دامپزشکان از دکمه استفاده کردند.

درمان عجیب یک گربه

راب هالپین، سخنگوی انجمن دامپزشکان ماساچوست در این خصوص گفت: «دکمه‌ها به دو طرف گونه‌های گربه متصل شده اند؛ و دکمه‌ها بخیه‌ها و همچنین فک را در جای خود نگه می‌دارند، بنابراین تا زمان بهبودی کامل، دکمه‌ها وجود خواهند داشت.» وی ادامه داد: «این یک رویه کاملاً بدیع است و واقعاً به خوبی کار می‌کند و سپس شما با گربه‌ای روبرو می‌شوید که در حالی که در حال بهبود است، زیبا به نظر می‌رسد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: