کد خبر: ۸۷۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۲
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره نامه آقای توکلی به رئیس قوه قضاییه و فشارها برای حکم رئیس سابق سازمان خصوصی سازی گفت: در این پرونده هیچ فشاری نبوده و در قضات ما در قوه قضاییه تسلیم فشارها نمی شوند

سخنگوی قوه قضاییه: در پرونده پوری حسینی، هیچ فشاری وجود نداشت / دادگاه حکم را صادر کرده اما جزییات آن را نمی‌توانم اعلام کنمبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره نامه آقای توکلی به رئیس قوه قضاییه و فشارها برای حکم رئیس سابق سازمان خصوصی سازی گفت: در این پرونده هیچ فشاری نبوده و در قضات ما در قوه قضاییه تسلیم فشارها نمی شوند.

وی ادامه داد: این پرونده به موقع به دادگاه ارسال شده و دادگاه هم حکم مقتضی را صادر کرده و اکنون پرونده در دیوان عالی کشور است.

اسماعیلی اظهارداشت: ادعا شده بود این پرونده به جهت ملاحظات در شعبه عمومی رسیدگی شده در حالی که پرونده به اقتضای قانونی در دادگاه کیفری یک رسیدگی شد و نتیجه و حکم نهایی دادرسی بهترین پاسخ برای این مسائل است.

وی اضافه کرد:‌ جزییات حکم را به دلیل عدم قطعیت نمی‌توانم اعلام کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: