کد خبر: ۸۷۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۷۰۴
باشگاه پرسپولیس منتظر تایید واریز پول به حساب مهاجم طلبکار کروات این تیم است تا باقیمانده آن را نیز تا ظهر امروز پرداخت کند.

پرسپولیس منتظر تایید وکیل «بودیمیر»/ پایان محرومیت سرخ؟به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، باشگاه پرسپولیس توانست ۳۱۵ هزار یورو از طلب ۴۷۵ هزار یورویی به همراه سود سالانه پنج درصد آن را به حساب ماریو بودیمیر مهاجم کروات پیشین خود واریز کند.

با این حال وکیل بودیمیر هنوز پرداخت بیشتر از نصف طلب موکل خود را تایید نکرده است تا باشگاه پرسپولیس بتواند به طور مشخص باقیمانده بدهی خود را نیز واریز کند.

مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که پرداخت طلب بودیمیر را شخصاً پیگیری و منبع مالی آن را فراهم کرده است قصد دارد باقیمانده این پول را ظهر امروز دوشنبه به حساب مهاجم پیشین خارجی سرخ‌ها واریز کند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد علاوه بر پرداخت این پول به محرومیت خود از حضور در نقل و انتقالات پایان داده و قرارداد مهدی ترابی را در هیات فوتبال ثبت کرده و سایر گزینه‌های مد نظر یحیی گل محمدی را نیز جذب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: