کد خبر: ۸۷۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۷۵
حسین فلاحی :
سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: در جلسه امروز کمیسیون، نمایندگان انتقاداتی را در خصوص پراختی‌ها به هیأت علمی و شهریه بالای دانشجویان دانشگاه آزاد مطرح کردند.

بررسی پرداخت شهریه بالا دانشگاه آزاد توسط دانشجویان در دوران کرونا در کمیسیون آموزشبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، احمد حسین فلاحی  درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه امروز کمیسیون با حضور محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان وی به منظور ارائه گزارش عملکرد آن دانشگاه به کمیسیون برگزار شد و در این نشست علاوه بر گزارش عملکرد، نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای ادامه داد: نمایندگان به موضوعات مختلفی از جمله میزان پایین بودن حقوق اعضای هیأت علمی، کارکنان و رقم بالای شهریه دانشجویان به ویژه در دوران کرونا انتقاد داشتند.

وی افزود: البته تحولات مثبتی در دوره مدیریت آقای طهرانچی رقم خورده که نمایندگان نیز به این موضوع اشاره داشتند. همچنین برخی از نمایندگان برای کمک به دانشگاه آزاد، موضوع پرداخت مطالبات دولتی به ویژه از سازمان بهزیستی و بنیاد شهید به این دانشگاه را مطرح کردند.

حسین فلاحی با بیان این که پیشنهاد شد که این بدهی‌ها از طریق تهاتر پرداخت شود، رقم بدهی بخش دولتی به دانشگاه آزاد بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان تخمین زده شد و قرار شد کمیسیون آموزش مجلس موارد مطرح شده در جلسه امروز را از سایر دستگاه‌های مسئول پیگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: